Pilates

Revigoreaza fizic si mental, corecteaza postura, amelioreaza durerile de spate, creste flexbilitatea si mobilitatea corpului, remodeleaza silueta, imbunatateste respiratia si circulatia.

Antreneaza corpul si mintea

Concentrarea pe respiratie si executarea corecta a miscarilor sunt urmarite continuu in timpul antrenamentului. Coordonare, focusare, rabdare si motivatie.

Imbunatateste sistemele vitale

Datorita programelor de exercitii complexe dar usor de executat, se intareste sistemul imunitar si se imbunatatesc functiile vitale ale organismului intr-un mod placut.

Amelioreaza durerile de spate

Pilates stimuleaza secretia de lichid sinovial intraarticular si contribuie la detensionarea coloanei vertebrale, ceea ce determina ameliorarea durerilor de spate.

Redobandeste-ti postura corecta

Antrenamentul Pilates este perfect mulat pe nevoile fiecaruia si tine cont de multiple aspecte: postura, nivel de pregatire fizica, varsta, probleme de sanatate. Corectam postura intarind muschii abdominali profunzi si muschii coloanei (multifidi), cream astfel un „corset” care fortifica spatele.

Remodeleaza-ti silueta

Muşchii abdominali sunt permanent solicitaţi pe parcursul antrenamentelor totodata lucram armonios si spatele, se creeaza un efect de adunare, ingustare a mijlocului. In plus, cu exercitiile care angreneaza muschii pieptului vei obtine un bust tonifiat si ferm.

Imbunatateste-ti flexibilitatea

Exercitiile Pilates lungesc si intaresc muschii, imbunatatesc mobilitatea si elasticitatea articulatiilor. Nici o grupa de muschi nu este lucrata in exces sau insuficient, intreaga musculatura se antreneaza echilibrat si te ajuta sa fii in forma maxima.

Antreneaza-ti mintea si corpul

Prin imbunatatirea ritmului respirator, alinierea corecta a bazinului si a coloanei si prin concentrarea asupra miscarilor fluente si corecte, vei dobandi un tonus excelent pentru trup si minte. Exercitiile intaresc sistemul imunitar, amelioreaza starile depresive, scad nivelul de stres.

Ce este Pilates?

Pilates este antrenamentul reconfortant pentru minte si corp potrivit pentru barbati si femei, sportivi in recuperare, persoane varstnice cu afectiuni ale spatelui, mamici care isi doresc un abdomen plat dupa nastere si pentru oricine isi doreste o postura mai buna si un trup mai zvelt.



Este o metoda de antrenament deosebit de placuta si eficienta, exercitiile iti permit sa respecti ritmul de dezvoltare al corpului tau fara sa o fortezi. Miscarile sunt destul de lente, necesita atentie si concentrare, gradul de dificultate al exercitiilor creste treptat si este adaptat in cadrul orei de grup la nivelul fiecarui participant.

Pe tot parcursul antrenamentului esti indemnata sa-ti observi corpul, sa constientizezi miscarile si grupele de muschi lucrate, astfel vei ajunge sa-ti cunosti trupul si s-o „stapanesti”.

Dupa 10 ore vei simti diferenta, dupa 20 vei vedea diferenta, iar dupa 30 vei avea un corp nou !

La prima sedinta vom discuta de eventualele afectiuni de care suferi. In cazul in care ai recomandari speciale de la medic vei lucra strict ce este permis sub supraveghere atenta. Fiecare antrenament este diferit dar toate incep cu incalzirea muschilor si sunt distractive. Exercitiile sunt relativ simple, se executa lent, nu se fac multe repetari, fiecare lucreaza in ritmul propriu, punem accent pe respiratie. Pornim de la simplu, adaugand treptat elemente noi, pana ajungem la nivelul dorit.

Abdomen activ

Antreneaza abdomenul si stabilizeaza bazinul.

Abdomen plat

Exercitiu complex pentru silueta.

Rulari

Intinde si mobilizeaza spatele, intareste abdomenul.

Podul pe umeri

Stabilizeaza si intareste coloana.

Cercuri cu piciorul

Intareste soldul si bazinul, stabilizeaza spatele si omoplatii.

Preturi abonamente Pilates
Toate abonamentele includ suport gratuit si nu au taxe ascunse.

Politica de confidentialitate si cookie-uri